advent och grejer

   Det är jul snart! Kunde inte kännas mer avlägset. Ikväll har vi swedes en lussning dock, hos någon som jobbar på svenska ambassaden. Blir lustigt. Istället för lucialinnen kommer vi vira gabis runt oss. Vita filtar alltså.

   Elen har betett sig sa konstigt på sista tiden. Ibland när man tänder lampan kan ljusskenet vara så starkt att man bländas och sen går det ner så att lampan bara glöder lite svagt. Jag tror att det är det som har pajat min Cdspelare.

   Vi var på en asbra jazzspelning häromdagen och jag blev så inspirerad. Jag måste nog gå folkis nästa år!

    Det var nog allt för idag. Eller var det något mer? Jo, jag har blivit tjock också. Jag borde tilllägga det för att undvika okänsliga kommentarer när jag kommer hem. Det är lite känsligt ämne. Det är en myt att man går ner i vikt i Etiopien. Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså, Mirre, om du är tjock är det bannemig årets bedrift! Jag ser fram emot en omhuldad mirre! :D

2008-12-10 @ 20:06:27
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0