ambessi

   I söndags bjöd jag hem nagra av sofias gatukids pa lunch (Har ni förresten nagon aning om hur mycket 17ariga killar kan äta?) I vilket fall hängde Ambessi pa, samma kille som har tatuerat Bom barley (endel här har missuppfattat bob marleys namn litegrann)  pa underarmen och suttit i fangelse med tedy afro, jag tror jag har skrivit om honom innan. Han är äldre än killarna men äter ocksa väldigt mycket. Nu kommer jag inte ihag vad jag skulle komma fram till. Haha, knäppt, jag har verkligen glömt. Men det kan vi ju konstatera att jag kommer aldrig att bli nagon bra husmor. Jag gillar inte att laga mat.

   Men Ambessi är cool faktiskt, sjukt streetsmart. Fast han har sumpat manga chanser att komma bort fran gatan sa jag känner lite att han far skylla sig själv nu, fast det är ju inte som att han klagar, jag tror han har det hyfsat bra. Förvirrat inlägg. Förlat. Nästa blir bättre.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, det gör inget, Mirre, man kan inte vara på topp i alla inlägg ;)

2008-12-22 @ 20:12:55
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0