en annan vit i ambo

   Aven om starten pa var lilla tripp kanske inte var sa angenäm sa var den i alla fall inte händelselös. När vi vaknat ickeutvilade sa tog vi oss ett dopp i den varma källan här, det var nice. I poolen träffade vi ett fotbollslag fran awassa som skulle spela match. De var trevliga och roliga förutom att de gissade att jag var 16 ar. Bättre än 13 dock. Efter det hoppade vi pa en bil mot lake wendchi som är en vulkankrater, det var sinnessjukt vackert och vi fotade och lanade hästar och red. Oj vad jag bara rabblar nu vad vi har gjort. Kan inte hjälpas. Jag är trött.

   Vi gick i alla fall en tur längs floden ocksa, men dagens mest otippade grej maste ju ha varit att när vi kom tillbaka till hotellet sa sa personalen att vi hade besök av en vän. Vad konstigt tankte vi, vi kanner ju ingen här. Men vi förljde med och blev inbjudna till köket och där inne satt tadaaaa en annan vit. Alltsa maste vi ju kanna henne, hon är ju vit. Sa vi blev bjudna pa mat och förde ett ganska krystat samtal med en helt okänd amerikan som ocksa blivit ditslapad. Jag antar att det bör ses som en rätt gullig gest ända.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh, låna hästar och fota en fin krater lät otroligt fint faktiskt!

2008-12-22 @ 20:17:19
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Cajsa

cool dag håller med elin!! Har du fått mitt brev?

2008-12-30 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0