etiopiska man

    Självdistans skulle behövas här nere! Finns det en enda etiop som kan driva med sig själv och vara sarkastisk? Och var får alla dessa frimodiga uppvaktare sitt självförtroende ifrån? Nu har jag fatt en helt knäpp kille på halsen som jag träffade på minibussen första gången. "Do I know you?" Sa han och fyrade av ett leende han helt säkert övat på framför spegeln och som han själv tycker är fantastiskt charmigt. "No" Svarade jag surt och o-charmigt. "Yeah, I know you! You live next to the Amercan Embassy, right?" "Yes I live there" Muttrade  jag, vände mig bort och sen var det inget mer med det. Trodde jag.

   Sedan dess har han och hans jättelika tjockishiphopkompis varit här på missionen och letat efter mig tre gånger. Men ta ett nej snälla!

    Annars är jag lite fnissig för att Habtamo i fruktbutiken friar lite då och då.


Kommentarer
Postat av: Elin

Fniiiizz! Tokiga män!

2008-12-10 @ 20:04:11
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0