hejda ambo

   Sista dagen i Ambo gick vi till nagra vattenfall med den flummigaste av amerikanerna. Han var trevlig men inte överdrivet pratsam. Tur da att Elina och jag kan prata pa rätt bra. Där tog vi snygga foton, badade fötterna och sag en babian, eller heter det babian? En stor apa i alla fall.

   Innan vi hoppade pa addisbussen sag vi vara kära smapojkar igen, de var pa väg till caféet vi var pa dagen innan, jag hade betalat personalen till att ge dem bröd en till gang. Jag sträckte framn handen för att hälsa pa Daniel men da gav han mig en kram istället. Ah, jag kommer sakna honom. Sa liten och oförstörd.


Kommentarer
Postat av: Elin

Naaaw, cute kiiid!

Åhhh vad jag längtar tills jag ska få se alla dina bilder från afriiika!

2008-12-22 @ 20:23:05
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0