jul tror jag

   När jag kom hem fran ambo hade jag fatt paket! 2 stycken. LYCKA! Vilket paminde mig om att det faktiskt är jul snart.. Men ah vad lycklig jag blev att jag inte är helt bortglomd därhemma! Jag blev superglad. tacktacktacktacktack! 
   Jobbet har dragit igang igen, men julafton är jag ledig. Nu ska jag skicka iväg nagra brev som legat ofrankerade pa mitt skrivbord aldeles för länge. Men eftersom vi allra troligast inte hörs innan jul sa vill jag önska er alla en ASNICE JUL!
BAMSEKRAMISH  /allas er mir

Kommentarer
Postat av: Elin

Och supertack för ditt brev Mirre, jag skickar ett svar efter jul så det inte kommer bort i julhetsen på posten !! Men jag blev jätteglad! :D

Du är så fiin mirre, jag saknar dig så mycket! PUSS

2008-12-22 @ 20:26:08
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0