skön grej

Ah jag satt bredvid en asskön kvinna pa bussen idag! Hon var kanske en och förtio lang (kort) och absolut underbar. Nar bussen stannade till for att fler skulle fa kliva pa kom nagra unga män fram till det öppna bussfonstret och borjade ösa komplimanger och erbjudanden över mig. „Känner du dem?" pep den lilla kvinnan. „Nej" Sa jag varpa den lilla kvinnan skällde ut de stora männen efter noter pa supersnabb amarinja och nar bussen akte vidare hötte hon med naven at dem.

Hon var cool. Jag ska ocksa bli en och fortio och mörkhyad och cool när jag blir stor.


Kommentarer
Postat av: Elin

Fint att bli 1.40 när man blir STOR! :)

Fetcool lady, sånna skulle behövas på fler ställen på denna jord! Girl power! :D

2008-12-22 @ 20:11:50
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0