club gazlight

   Min fredag var galen, helt vriden. Men bra. Dagen pa jobbet avslutades med matutdelning till barn med trasiga klader och sar pa huvudena. Efter jobbet drog vi ner till bailamos for att dansa salsa. Bara kontrasten bole(fint omrade)-barnen ar stor men OJ. Jag visste inte att det fanns sammanhang har dar jag skulle kanna mig fattig. Pa bailamos motte sofia och jag en kille som gav oss VIPkort till gazlight, en klubb pa cheraton, ett snuskigt fancy hotell har i stan. Vi tankte "varfor inte" och akte dit med amhara, en svensketiop som kanner eliten. Dar horni, dar ar det glassigt. Ojoj. Vilka kufar. Vilka ackligt rika manniskor. I baren har de shots for 300 bir, och allt ar av marmor och det finns gratis mat och.. you name it. Jag ar helt chockad, jag har aldrig varit pa nagot liknande stalle. Det var fint. Men ackligt pa nagot satt. hejda.

Kommentarer
Postat av: Elin

Shiiiit! Coolt men konstigt liksom! Värsta upplevelsen hur som helst!

2008-11-25 @ 19:50:31
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0