Frenjifreakshow igen

   Ah for oss som verkligen forsoker bli tagna som manniskor och inte bara som utlanningar i addis ar det extra jobbigt att bega misstag. Att kliva pa fel buss och behova fraga om vagen, sana saker. Jag har bott har lange nu, jag ar ingen turist. Jag vill inte bli sedd som en heller.
   Haromdagen gjorde jag dock storsta frenjitabben och oj vad jag skamdes. Bara min rodnad var nog en freakshow i sig. Jag klev ner i en kloak. Ja, du laste ratt. Vi var pa vag till en restaurang och det regnade som tusan sa jag sag inte det vattenfyllda halet. Plupp sa det och Miriam akte ner. Som tur var blev jag raddad av min etiopiska van. USCH vilket nyborjarmisstag. Halen i gatan ar fok sa vana vid att de knappt ser dem.. jaja. Det gick ju bra i alla fall, jag har hela tiden vetat att det var en tidsfraga till jag skulle aka ner i ett. Men mina ben luktade bajs inne pa restaurangen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahaha! Hemskt, men ändå kul! :D

2008-11-11 @ 20:27:10
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: Anna Landgren

Haha. Det där måste jag säga var en äkta presenté. Bra jobbat!

2008-11-13 @ 18:02:55
Postat av: ida

hahaha sånt där händer typ bara dig mirre :P så kul :) men ändå tråkigt.. att du luktade bajs menar jag.

2008-11-25 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0