Ah mina barn mina barn

   Jag alskar dem. Ah jag vet knappt vad jag ska ta mig till. Igar fick jag ett rafint erkannande, vi har en kille som ar valdigt brakig och hard, slass jamt och sant. Men innan jag skulle ga hem sa drog han i min arm och tecknade att han ville viska nat och nar jag bojde mig ner gav han mig en puss pa kinden. Ett riktigt guldogonblick. 
   
    Igar lyckades jag skamta pa amarinja, det var ett trakigt skämt, men jag blev ganska chockad over att de forstod mig. Ni vet med sana har sprakbarriarer skrattar man sa fort man uppfattat att nat ar ett skamt. Sa har var det: Wondo sag en katt och jamade och jag sa: dmntinja titsheralleh? Talar du kattiska? Hahaha nu nar jag ser tillbaka pa det ar jag ju skittrakig, men det var en spraklig seger.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vad fint med lillkillen! Kul med din blogg! :)

2008-10-11 @ 01:05:47
Postat av: Elin

Åhhhhh hallå, sötaste ungen. Alltså barn, man kan inte göra annat än älska dem! <3<3<3



WOhohooo! Mirre den afrikanska mästerskämtaren! Nej men allvarligt, shit vad duktig du är! :D

2008-10-12 @ 12:27:47
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Cajsa

haha det roligaste är att du visste vad "kattiska" heter på amarinja hihi vilket fint ord att kunna

2008-10-13 @ 17:50:30
URL: http://cajsi.blogg.se/
Postat av: Helena

åh vad sött, jag smälter! Du är ju bäst, sluta aldrig med dina dåliga skämt =D

2008-10-15 @ 22:02:15
Postat av: mymymyy

ah men åååh underbaraste!

2008-12-14 @ 12:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0