fina fisken

Ännu en dag på skolan! Det känns finfint. Fina fisken. Fast en liten incident idag gjorde mig upprörd.

   Vi hade lunch och satt i lararrummet nar massa barn rusade in, ett av dem blödde asmycket från pannan. Jag körde ut alla oblödande och försökte fixa hans panna, tjeeena vad det blödde, men ingen av de andra larana lyfte ett finger, ingen visade mig tillexempel att det fanns plashanskar. Hade ju varit trevligare för mig än att fingra i massa blod med mina bara händer. Flera av barnen har ju aids dessutom. Jaja. What to do? Jacket blev igentejpat i alla fall.

   Jag tycker det ar sa spannande att etiopier inte far grata, killen hade liksom blod i hela ögonen, men han stod där tyst och snäll medan det rann ner på halsen.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

vilken superwomen du är mirre...!!

2008-10-23 @ 09:53:49
URL: http://cajsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0