hundmirre and the hyenas

   Ah vad jag har skrattat idag, det var helt hillarious, heeelt bisarrt roligt. Jag hade eftermiddagslektion med ettorna och tänkte att jag skulle lära dem björnen sover. Inte pa svenska da, texten bytte jag ut till lalalala och björnen till en hyena. I vilket fall körde vi sa att den som en hyena fangat ocksa blir hyena sa tillslut efter det som blev sista gangen var alla hyenor. "Barn, barn leken är slut, alla är hyenor!" Ropade jag därför. Det blev tyst nagon sekund innan ett barn förtjust skrek "hon sa: Alla är hyenor!" Och ALLA kids (ca 45 st) Börjar rusa runt pa skolgarden helt galna som rabieshundar och biter varandra och morrar och är hyenor. Jag blev helt paff! men sen kunde jag bara garva. alltsa ni skulle ha sett mig. Mitt i en hord av ungar helt out of control, det var helt sjukt. Vad gör man? Hahaha oj jag grät av skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0