JAG VISSTE DET

       Alla ni som hanade mig för att vara hypokondriker: JAG HAR AMÖBA! Senaste veckan har jag varit lite hängig och febrig av och till utöver min vanliga problemmage (som verkligen lever ett eget liv) men droppen som fick mig att uppsöka läkare var att min nacke blev helt spänd och ond över en natt, sa efter tva dagar med det sa jag till mig sjalv: Uppsök lakare kvinna! En snall man som heter hakan skjutsade mig, hos doktorn fick jag betala en formogenhet (hoppas forsakringen tacker!) Nu kakar jag svindyr och svinacklig medicin. Usch, det smakar ackligt i munnen konstant. Jag fattar inte. . MEN det var skönt att det var nagot pa riktigt och inte bara jag som var klen. Nu ska jag bli frisk och da blir det fest!
     Det trakiga ar att nu tror jag att jag har rabies ocksa. Anledning: en demonkatt bet mig. Vi kallar den demonkatten för den stryker omkring pa omradet och ar gravid och obehaglig, skitig med röda rinniga ögon och trasiga öron. Ful helt enkelt, och dalig. I vilket fall pratade jag i telefon med en trevlig person sa jag var lite tankspridd och började kela med den äckliga saken. Den kurrade och gjorde sig till sa jag forleddes att tro att den inte var sa ond anda, men sa plotsligt sa hugger den till i min hand. Det blev bara en rispa men anda. Äckelfulkatt. Hoppas den far fula ungar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ajajjaja.. amöba och rabies... nicht kul liksom.

Krya på dig som tusan!

2008-10-12 @ 12:26:12
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Staffan

Hahahaha! "Hoppas den får fula ungar"!! Otroligt roligt!

Du verkar må bra, förresten!? Hittade din blogg för inte alls längesen och det är kul att följa den. Hoppas du blir frisk snart. Och lycka till med allt annat.

2008-10-16 @ 00:00:39
URL: http://bloggur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0