middag hos addis

Jag har tydligen en jättebra vän som heter addis. Hon skällde ut mig häromdan för att jag inte ätit middag hos henne ännu. Detta är alltså bara en helt random person vars hus jag går förbi varje dag på min skolväg. Hon är trevlig, det är inte det, men hon är väldigt, hm, intensiv kan man nog säga. Idag drog hon in mig i sitt hem i alla fall och bjöd på ett slags traditionellt bröd som de kokar tror jag (jag hade lite svårt att uppfatta allt hon sa. Min amarinja är inte riktigt där än.) Det var kul faktiskt. Och ännu en sån grej man inte skulle råka ut för i Sverige: Att någon, speciellt inte någon som knappt har mat för dagen, tvingar en på besök och trycker i en mat menar jag.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Slampan och hingsten, hand i hand?

Söderlund har nu startat ett nytt diskussionsinlägg där han vill veta vad just du idag tycker om detta med köttmarknaden på krogen. Är det bara vi killa som tänker inför en utgång att "Ikväll ska jag träffa någon riktigt intressant"? Tänker aldrig tjejer något liknande, eller är det kanske helt enkelt så att det är fel att tänka så som tjej? Nu har du chansen att bjuda på just dina tankar i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



(Detta kan du finna två inlägg ner ifrån toppen av bloggen. Hoppas i det stora hela att mitt innehåll ska falla dig i smaken)



Hoppas att du vill medverka med dina tankar och tycken i kvällens diskussionsämne.



Mvh

2008-10-30 @ 14:26:27
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-10-30 @ 14:32:35
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Elin

shit, härligt tjej! ;)

2008-10-30 @ 16:04:13
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Cajsa

mamma FÅR ju alltid en massa mat av sina kurd-kvinnor i klassen. Asgulligt. De har typ tio barn och en fet man att ta hand om hemma, men så kokar de falafel åt sin lärarinnna OCKSÅ :D

2008-11-13 @ 17:18:40
Postat av: kotte

eh, addis är en sjö, ingen person!

2008-11-13 @ 23:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0