min vän amöban

   Min mage ar lite svullen pa grund av amöban, ja. Men det kanns inte okej att bli mobbad för det. Just nu ar det staende skamtet i lararrummet: Miriam nar ska du föda? Har du barn i magen? Vem ar pappan? Hahahaha.
Jag ar inte sur egentligen, men nu kanns det dags att byta skämt. Plus att jag ar less pa att vara sjuk och pa att det smakar bajs i min mun av medicinen.  Jag blir sa trött ocksa. Tva dagars medicinering till! sen hörni, ojojOJ jag kommer att vara i mitt esse.
   Annars ar det senaste att david ska börja pa en annan skola och jag jobbar kvar pa shiro meda. Det känns ratt schysst att fa mer eget ansvar, mer att bita i.
   Imorn ska vi hanga med ett kanadensiskt par och nagra fler fran forsamlingen. Det ska bli nice, att fa prata engelska pa engelska och inte etiopanpassad och sa ar det ett valdigt skönt gäng: Jelaio som ar supersmal (s u p e r s m a l) och vill ga upp i vikt, Ndegena som heter ndegena vilket betyder igen(hans mamma var nog less pa att föda barn. Fast jag har inte fragat varfor han heter sa), Jeremy som hatar att förlora och Terry som ar supergullig.
   Veckorna gar sa fort! Jag far angest, jag vill inte hem! Vad ska jag göra hemma?

Kommentarer
Postat av: ida

du måste svara på om jag kan komma den 4-11 januari? annars kan jag inte ta ledigt eller boka biljett...

2008-10-12 @ 00:35:36
Postat av: Elin

Åh men du måste komma hem till mig någon gång. Men jag förstår ändå om du får ångest. Man kan ju alltid åka tillbaka!

2008-10-12 @ 12:29:37
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: hanna lingonkanna

miriam du sköna! nu har jag läst din blogg. du verkar ha det super därborta, men säkert med vissa hinder som du tacklar på ett bra sätt. för du är ju just du, en as bra tjej! jag saknar dig här hemma i kalla uppsala! tur att du kommer hem om inte allt för länge. ha det super tills dess! jag ska hålla koll på din sida och höra av mig snart igen! DU ÄR DUNDER!



kramar,

hanna :)

2008-10-14 @ 18:59:52
Postat av: Victor

amöba alltså? inte gött.. men vet du? jag kommer nästa tisdag! (28/11) kommer ju bli sjukt nice, får du ta och lära mig allt du kan om addis och amarinja och sånt där!

2008-10-14 @ 20:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0