Ah vad harligt med en dusch

   Tankte jag eftersom jag hade glömt att det ar ratt dalig sprutt i den. Idag duschade dessutom nagon annan i duschbaset bredvid sa det var en fight med varmekranarna. Att döma av skriken av smarta nar jag hade kallt och av chock nar mitt vatten var varmt sa misstanker jag att duscharna av nan anledning ar fixade sa att har den ena varmt har den andra kallt, och mellanlagen finns inte. Jaja, bortsatt fran en skâllad harbotten och nagra isvattenchockar sa var det skont att bli ren och frasch.
   Jag har sa sjukt daligt samvete, har vridit mig som en mask hela natten. Sa har var det: I gar nar jag gick en liten shiromedarunda bara for att fa promenera lite i solen och trana amarinja pa forsaljare kom det (saklart) fram en kille och ville vara min tolk. Han sa det (saklart) inte rakt ut, utan bara borjade "hjälpa" mig genom att "tolka" (han sög pa engelska). Jag forsokte formedla att jag garna ville prata sjalv men det gick inte riktigt fram for han gick dar vid min sida som en trogen hund en hel timme. Jag var mer an lovligt irriterad men blev inte av med killen. Sa gick jag hem igen och sa hejda nice to meet you, har bor jag, hejda. Da sager han först "maybe we should go for a lunch". "Thank you but I have already eaten. bye." Nu kommer det hemska! Han tar tag i min handled och sager desperat "but I´m hungry!" Men jag hann bli radd av att han tog tag i mig sa jag slet mig loss och sprang in. Men tjena vad den dar bilden har forfoljt mig. Han var ju sakert hungrig. Tank om han inte fick nat att ata den dan alls? Ah jag mar sa daligt. Jag har tankt hela dagen pa honom och tiggare jag inte gett till och tiggare jag gett bara lite till.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur det än är så är det inte ditt fel att han var hungrig och du kan ju inte hjälpa alla! Du bad inte om hans hjälp och han bara följde med dig, så tänk inte mer på det. Puss!

min adress:

atterboms gata 16

584 37 Linköping

2008-09-16 @ 13:23:41
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Cajsa

Nej precis, du kan ju inte hjälpa alla, så det är bara fel att tänka så. Isåfall skulle du ju bara må ännumer dåligt ju fler dagar du är där och möter tiggisar. Kan du hjälpa någon på minsta lilla sätt är det enough! PUSS!!

2008-09-17 @ 19:16:15
URL: http://cajsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0