Forsta dagen som larare

   puh, vilket kaos! Jag ar helt slut men valdigt lycklig. Imorn ska vi borja undervisa, pa formiddagarna for barnen, och efter skolans slut ska vi ha engelskalektioner med lararna pa skolan. Ah det ar sa blandade kanslor! Det ska bli kul att satta igang, men det blir inte helt latt att halla koll pa alla barn och det finns mycket grejer man kanske skulle vilja funkade pa ett annat satt men vi ar inte riktigt i position att komma och bestamma. Barnen ar i vilket fall helt underbara och det ska bli otroligt kul att jobba med dem.
   Idag har cleis, en till svensk flyttat in pa swedish mission. En jattetrevlig tjej som ar har for ett fotoprojekt. Hon och jag var och handlade frukt nyss, och oh vad han ar charmig den dar fruktforsaljaren. (jag undrar om det ar samma som du pratade om, julia? En bit upp fran swedish mission)

   Hahahaha vet ni vad jag har fatt reda pa? Jag kanner mig dum, men jag maste saga att det ar en lattnad. Jag skrev tidigare om nagra blinda kvinnor som jag trodde kunde mitt namn? hhahaha de ber ju till helgonet maryam, inte till mig. tackochlov. det hade varit otäkt om de kunde mitt namn.

   Ikvall tar david och jag varan forsta salsalektion, det ni! Jag svaljer stoltheten och ska gora ett forsok. Men usch, jag ar nervos. salsa? Jag kan ju verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till med lärandet, det kommer säkert gå galant! :)

Ähhh, shake those hips! Jag vet ju att du har rytmen i blodet! PUSS

2008-09-25 @ 18:08:32
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: elinmattsson

heeej fan jag har inte vetat hur man får tag på dig. hur haru det. mycket eller lite tillgång till dator?? jag saknar dig. me du fett bra med salsan så kan vi fortsätta köra när vi kommer hem igen.!! hahah och så kan vi gå på sala nätterna jag försökte få med dig på i höstas!! PUSS GUMMAN

2008-09-27 @ 22:02:13
Postat av: jules

Fruktmannen... speciellt om han ser ut såhär:

http://www.new.facebook.com/photo.php?pid=919159&id=572404342





2008-09-29 @ 14:58:26
Postat av: Ida

kolla din mail, både hunden och gmail :)

2008-09-29 @ 15:26:39
Postat av: julia

Mirre, vadan denna tystnad? Ljuset i min vardag börjar slockna. Du är grym!

2008-10-01 @ 20:15:13
Postat av: Anna Landgren

Mirre! Tänk att även jag hittat hit. Skönt och höra att även du lever och mår bra och fortfarande har kvar ditt sinne för humor ;) Haha. Här kommer jag att hänga en del. Salsa låter i alla fall spännande, lycka till du! Puss och kram

2008-10-03 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0