jag ska ut pa äventyr yeyeyeyeee

   Hohohohohoo ni anar inte hur speedad jag ar nu! Den har veckan som jag trodde skulle bli lite halvt meningslos pga det forlängda skollovet har nu blivit det basta man kan tanka sig! Jag ar helt till mig. Ni kommer ihag killarna fran pantamerapartyt va? De ska fa traffa sina familjer i helgen, for forsta gangen pa sju ar. De ar alla fran sodra etiopien och sofia har ordnat deras resa. OCH VI SKA FOLJA MED! OOoooh fatta vad spannande! Vi blir borta till nasta onsdag. Jag ringde rektorn och fragade om han verkligen tyckte det var smart att ta ledigt de tva forsta skoldagarna men han sa: Of course you should enjoy ethiopia! I see you on wednesday.
   Sa, fritt fram! Jag har last om omradet vi ska till och det verkar fantastiskt. Massa spannande djur och kultur och manniskor. Och en veckas häng med de skonaste gang man kan tanka sig, ellerja vi hanger val inte sa mycket med dem nar de ar med sina familjer, men under resan i alla fall. Hohohohoho! Det enda trakiga ar att de inte snackar amarinja dar nere. Jaja. man kan inte ha allt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad kul!:D

2008-09-16 @ 13:24:35
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Cajsa

åh du borde läsa "Den vita massajen" ju!! Pusspåre

2008-09-17 @ 19:18:03
URL: http://cajsi.blogg.se/
Postat av: Karin löfgren

Hejsan!

vad kul att läsa din blogg! För övrigt den första nånsin jag är inne på, (tror jag förresten, resedagboken kanske också är det?)Känn dig i alla fall hedrad att jag övervunnit min teknikskepsicism för din skull. Ha det jättebra, down there.

Men om du ska kalla dig femtiotalist får du allt slipa språket lite. Kram från Karin

2008-09-22 @ 15:31:31
Postat av: Ida

Hej Mirrus! de är först nu jag fattat va jag kunde hitta din blogg.. men jag snackade med malena och hon hade snackat med julia och julia hade sagt att man vill inte ha besök när man har är där... då kanske de inte e nån idé att jag åker ner eller? :/

2008-09-23 @ 16:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0