Jag tror jag har gått i sömnen.

   Det är lustigt, jag har minnesbilder av att jag var inne på toaletten utan att använda den eller kolla mig spegeln, sen tog jag nog en flourtablett, och när jag vaknade såg jag att jag hade ställt fram mitt armbandsur tre timmar. Jag fattar inte, jag brukar väl inte gå i sömnen?

   Idag började jag läsa på Cannery Row av Steinbeck, åh vad bra den är hittills, fast jag bara läst 40 sidor.


FESTFESTFEST

   Det är en intressant tanke, jag kommer att fira tre nyår under min tid i Etiopien: det kristna etiopiska, det svenska och det muslimska etiopiska. FESTFESTFEST!

  Det första är imorn kanske jag ska nämna, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Elin

Okej, hoppas du hittar internet snart igen så vi får höra om africa party! :D

Jag ääälskar att läsa om ditt liv i etiopien!! :D Jag är så stolt över dig!! :D

2008-09-10 @ 15:30:29
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Malin

heeeej mirre!!! äntligen är vårt bredband i malmö fixat och idag har jag läst hela din efterlängtade blogg. jag dör. vill gråta vill träffa dej vill hälsa på vill skänka alla mina pengar till WSG. jag skrev ett brev igår och ska skriva ett till nu sen postar jag dem. saknar dej. kärlek syster

2008-09-12 @ 19:36:34
Postat av: Malin

heeeej mirre!!! nu har vi äntligen fått ordning på bredbandet i malmö och jag har sträckläst din fina blogg och jag ska följa den med spänning hädanefter.. är stolt över dej!

skrev ett brev igår och ska skriva ett till nu sen postar jag dem. mamma hälsar att de är i nyvall men kontaktar dej så fort de får möjlighet.

kärlek syster! - Malin

2008-09-12 @ 20:10:01
Postat av: Malin

haha jag som trodde mitt första inlägg inte kom fram. jaja

2008-09-12 @ 20:11:13
Postat av: oskar

Hej baby! nu fattade jag att man kunde kommentera dina inlägg. Tycker nästan lika mycket om ditt sätt att skriva som jag tycker om dig! sjukt kul, väldigt intressant och ibland jobbigt att läsa. kan inte vänta tills jag får se allt det där!

puss från din O

2008-09-14 @ 16:39:02
Postat av: Martin

Hmmm, undrar lite om Mirre pirre vet om att man kan kommentera...hehe. I så fall får du svara i ett inlägg eller en kommentar.(alltså berätta att du ser vad v skriver) DO IT! Sen kan jag berätta att ditt brev till Malin har kommit fram fast det var öppnat och kontrollerat typ... Asonödigt! :( aja, det ligger i varje fall i en försluten plastpåse (lite halvtrasig) på köksbordet just nu. Vi får väll se när Mailn kan få det. Jag har som sagt fått mitt ivf:) SEE YOU, and go on posting inläggs

2008-09-14 @ 21:31:27
Postat av: Martin

PS: Ska inte vara sämre än Malin

SuperMegaLove syster! {> -Martin

2008-09-14 @ 21:34:19
Postat av: Martin

Jag ser inte alla mina inlägg:S Var blev de av aja jag avvaktar och kollar om de kommer upp snart eller nått:/

2008-09-14 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0