Meddelande till la familia: (jag kan inte öppna min mejl av någon anledning.)

   Kan ni inte posta häftmassa till mig? Det vore toppen. Gärna en bild på lovis när ni ändå är igång.


Mamma: Mitt vaccinsår vägrar läka, det är äckligt och rinnigt, vad ska jag göra? Jag är less på det och det gör ont.


Pappa: vad skulle jag ha disketten till mig nu igen och har de lyckats fixa min mobil?


My: Jag har köpt en julklapp till dig redan, men jag säger inte vad! Hehehehheeh!


Martin: Jag klår dig i armbrytning, det vet du.


Malin: Ett brev kommer snart till dig hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Maria Nygren

Tbc-vaccin-såret tar sin tid att läka och kan knappast påverkas. Du blir REJÄLT vaccinerad! Skydda såret bara! Vi har mailat till dej men nu förstår jag varför du inte svarat! Ha det jättebra Mirre! Vi är i Nyvall/Påläng/Piteå så vi har inte läst ditt senaste inlägg förrän nu. Kram ar från mamma!

2008-09-12 @ 22:11:16
Postat av: Martin

Att du vågar! Jag vet inte vad jag ska göra. Nu när du är i Etiopien så vågar du helt plötsligt påstå en massa saker... Drömm vidare! Du har ingen chans. IVF. Jag har just hittat hit och läst alla dina inlägg och så fick jag ditt brev också(:D). Asnice! Kul att få höralite vad som händer och hur det är. Skickar snart svar! Hade RÅÅGÖTT /broren PS: Hälsa!

2008-09-14 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0