mer semester?

   Jahani här gick man hela helgen och laddade för att fa börja jobba igen efter nyarslovet, men skolstarten är uppskjuten till nästa mandag. Varför förstod jag inte exakt. jaja. Man far väl plugga amarinja sa länge. Och kanske salsa? Hm.
   Idag har jag köpt en sjal. Den är väldigt bla, sa david. Det har han rätt i. Igar bakade jag jordgubbspaj till svennarna pa stället, det uppskattades. Jag har blivit sa huslig mamma! Du skulle vara stolt om du sag mig.
   Imorse var det lite kul, det var en kille i köket när jag kom ner och eftersom han var mörkhyad sa hälsade jag pa amarinja, men sa var han svensk fran malmö och hette benjamin. Sa kan det ga.

   Vad kul med alla kommentarer förresten! Jag vagar inte utmana internet genom att svara pa dem men jag laser dem och det varmer mitt hjarta.

Kommentarer
Postat av: Karinf

Hej miriam! Upptäckte precis din blogg, skoj att läsa:) hoppas du har det bra, det verkar ju skitspännande ju!

puss från karin f

2008-09-15 @ 16:37:06
Postat av: Elin

Tjenare!

Har nu läst alla de senaste inläggen. Helt fantastiskt! :) Orkade inte kommentera alla, som annars är min vana, för jag ligger i det tidiga stadiet av en bihåleinflammation och känner mig därför halvdöd.

Har idag hängt med en bunt helsköna Tanzanier! Dom är grymt sköna och jag har lärt mig en hel del på en dag. Min bästa tanzania-polare, Jafett, som är 27 år och bygger trummor, ser precis ut som en 40-tals jazzare, för han har så otroligt vida byxor och är jättesmal. Hela gänget dansar helt fantastiskt fint också.

Åhh.. africa. Måste dit någon gång! Ha det så helt otroligt bäst! PUSSS!

2008-09-15 @ 17:43:52
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0