PANTAMERAPARTY

   Åh vad jag älskarälskarälskar Etiopien! Idag är det nyårsdagen och vilken fest. Jag vaknade med spänningshuvudvärk och var trött efter gårdagen (trots att vi åkte hem ganska direkt efter the big tolvslag) så jag bestämde mig för att idag skulle bli en skitdag, men ack så fel jag hade. Sofia Eriksson, en svensk brud som läser till konstnär här bjöd oss på nyårsmiddag och OJOJOJ Det Blev FEST! Vilket pantameraparty. Hohohoho vilka entertainers de är de där före detta gatukillarna. Snart kan jag skaka axlar som en etiop. Alltså två av dem, vilka galningar men gudar på att dansa. OJ VAD KUL JAG HAR HAFT! Hah helt crazy.

   Innan barnen åkte hem dansade de också med oss och en tjej som var sex år hon var helt otrolig! Vilka moves och så ung, en riktigt queen på dansgolvet. Hennes mamma var så vacker att jag kände att jag bara behövde fråga om jag fick fota henne så jag kan måla henne sen. Det finns så sinnessjukt många snygga vackra etiopier! Det är helt otroligt. Ibland tänker jag att de är för snygga för sitt eget bästa. Jag är avundsjuk alltså.


Kommentarer
Postat av: Daniel

ojojoj låter som ett härligt party!

2008-09-15 @ 14:32:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mymy

hah hearligt verre <33 kuligt med dance :D får visa dina moves när du kommer :):):) !! aåå avundsjuk ;P

2009-01-05 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0