TIA

   Har jag sagt att jag älskar Addis? Det gör jag i alla fall. Jag älskar allt. Matenmänniskornaspråketkulturen. Fast vissa grejer får man ju se upp med. Idag kom det till exempel fram en kille och hälsade och eftersom det inte är nåt ovanligt så reagerade jag inte på det. Fast när jag märkte att han höll fast mig och hans två kompisar siktade in sig på mina jackfickor med plånbok och kamera så blev jag ju lite småirriterad, så jag armbågade honom och puttade bort hans ena kompis och skrek det enda ord på amarinja jag kom ihåg för stunden : ay! (nej) Tur att man har haft endel bråk med syskonen i sina dar hörni.


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj hjälp vilken action!! Bra gjort iallafall!

2008-09-10 @ 15:15:17
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Ursch!

Du skulle behöva en stor och stark bror:( Tur att jag lärt dig lite av mina superninjaknep

2008-09-14 @ 21:17:41
Postat av: my

hahaha slagskämparnaskonung eller hur var det nu igen..? jag tror det kommer från någon film med en far och son.. eller ur våran familj.... haha aja saknar dig mirr hoppas du sprider glädje i addis..!!!!!!! puss my!

2008-10-05 @ 16:47:11
Postat av: my

väääänta det kannske e madicken.. eler astrid lindgren ronja rövardotter i början tengkte jag bara pålejon kungen.minns ej varifran puss my

2008-10-05 @ 16:49:12
Postat av: my

väääänta det kannske e madicken.. eler astrid lindgren ronja rövardotter i början tengkte jag bara pålejon kungen.minns ej varifran puss my

2008-10-05 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0