TIA

   Jahapp har sitter man pa ett fuktigt hotellrum in the middle of nowhere. mm. Man borjar bli lite less, har pa landsbygden ropar folk frenji, frenji efter mig hela tidewn. Jag antar att de menar foreigner. Tjena jag har lite av en dipp nu assa. Jag sag just en liten kille, vad kan han ha verit? atta ar kanske, som tuggade chatt eller hur det stavas. man blir ju ledsen assa. det ar sa hemskt. mannen tuggar det, blir impotenta och slar sina fruar for att de inte tillfredstaller dem. sick world.
   Natten har vart lagom kul. maste ha atit nat daligt igar. men TIA, TIA. this is africa hahaha. Magen lever sitt eget liv. jaja. vi ses!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du klarar det mirrefirre. :) Du är där för att göra skillnad och det kommer bli super.

2008-09-02 @ 21:12:03
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: m

det betyder viting... för at du är vit. därför skriker dom det..

2008-09-06 @ 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0